úterý 21. prosince 2010

Jak dospělé děti mohou zvládnout jejich ovdovělé rodiče Seznamka Again


Mitchell Rosen

Hovořím s mnoha dospělých dětí, kteří se podivují, jak by mohli zvládnout věci, pokud jejich ovdovělá matka nebo otec rozhodl k dnešnímu dni znovu. Řekli mi, že jsou roztrhané. Na jedné straně chtějí, aby jejich matka nebo otec, že společnost, ne zestárnout sama. Na druhé straně, se obávají, každá osoba, jejich zbývající mateřské data mohou použít nebo využít.

To je snadnější rozumět když "dítě" je ještě dítě, a ne dospělý v jejich 30s, 40s nebo 50s. Děti nechtějí maminka nebo tatínek, aby se s nikým jiným, protože nemají ještě pochopit složitost života nebo romance. Je to hodně požádat o 8 - nebo 11-rok-starý - být OK rodiče datování znovu. Ale syn nebo dcera, která je středního věku má jinou sadu otázek do křížku s.

Slyšel jsem, že věci jako: "Pokud bych mohl dostat záruku, tato osoba by se využít mých rodičů, by bylo finančně zabezpečit na vlastní a mají být hezké pak možná, jen možná, mohl bych být v pořádku s ním." Or , já slyšel zletilé dítě spekulovat: "Pokud tato osoba chce chodit s mým mateřským, ale lepší být v dobrém zdravotním stavu a nemají poblázněný bývalého manžela."

Myslím, že tyto postoje jsou v pořádku, kromě toho, že není dítě, které bude datování nebo si vezme tuto osobu. Dospělé děti nemají právo veta, když jejich ovdovělé rodiče chtějí chodit s někým. Neříkej jim to však. Oni rychle zabalit se do gázy ochránce není spoiler, ale já věděl. Jak může každý z nás opravdu ví, co naše motivace může být jak jsme se rozhodli pro ostatní, co je pro ně nejlepší?

Jistě, existují citové dravci ve světě. Pokud moje rodiče ze jednotlivce, který věděl jsem, nebo jsem dokonce cítil to dělal z nesprávných důvodů, jsem si jistý, že můj hlas by být hlasité a naléhavé. Ale za předpokladu, že tato osoba není snaží podvést naše ovdovělé rodiče, ale pouze udržovat společnost, jděte místa, sdílet život, nás dospělé děti potřebují udělat krok zpět.

Některé dospělé děti mají představu, že nikdo není dost dobrý pro jejich ovdovělý maminka nebo tatínek s výjimkou rodiče, který zemřel.

Dospělé děti nesmějí vidět své ovdovělé rodiče a nový milenec týdny nebo měsíce v době, ale já jsem mluvit s mnoha lidmi, kteří volají zvláštní setkání se svými sourozenci na "hlavu romantika u pasu." Když máma nebo táta novou lásku Opravdu je na nic dobrého pak, jistě, naším úkolem je chránit naši rodiče. Ale pokud největší stížnost je, že nejsou stejné jako původní, pak je čas ustoupit.

Nevidím nic špatného na vytahování všechny zastávky, pokud maminka nebo tatínek je nový milostný zájem je had v trávě. Sourozenec tajných schůzek, kradmý rozhovory s právníky rodinného práva - to vše je poctivá hra, pokud tato osoba je ven podvést nebo zranit rodič milujeme. Prezentování usvědčující důkazy k osobě v lásce, v každém věku, je riskantní v nejlepším případě. Obavy je třeba zvednout s velkou citlivostí a ne zavánějí se povýšeně. Ale pokud láska zájem je slušný člověk, my máme žádné právo, aby naše mateřská z hledání lásky - pokud jsme ochotni zastavit naše životy a nastěhovat se maminka nebo tatínek. Dokonce i když jsme ochotni žít s našimi ovdovělé rodiče, nemůžeme jim typu společnosti, které mohou přát i zaslouží.