pátek 19. března 2010

Horký, ale ctnostná Je nepravděpodobné utkání pro Online Dating Service


Ženy, které se objevují v reklamách na webu seznamka True.com téměř jistě nemusíte hledat online data.

Kyprá a často sotva oblékla modely, které představují vedle hesla jako â € œItâ € ™ hezké být nezbedný, jsou â € omítnuté přes internet v těchto dnech, a je těžké vyhnout se na sociální síti MySpace stránkách.

Částečně kvůli jeho provokativních reklam, True.com se sídlem v Irving, Tex, který zdánlivě zničehonic se stala jedním z nejnavštěvovanějších míst na 700 milionů dolarů ročně-online-dating odvětví, přilákat 3,8 milionu lidí poslední měsíc.

Trueâ € ™ s vzestupu bylo sporné. Společnost má podrážděný konkurenty, jako je Match.com a Yahoo Personals, které říkají, že Trueâ € ™ s nevzdělanec inzeráty v rozporu s jeho high-zlobil se lobování a právní úsilí. Pravda, který vede trestní ověření jeho účastníků, je hlavní silou dva-rok-starý kampaň získat státní zákonodárci požadovat, aby sociální weby nápadně zveřejní též vykonávají těchto kontrol.

Pravda také říká, že se chystá žalovat ex-odsoudit z Floridy u soudu státu Texas za porušení své podmínky služby připojení k webu.

â € OEI chtějí, aby se ujistil, že naši členové mají zdravé prostředí pro námluvy, â € řekl Herb Vest, Trueâ € ™ s 63-rok-starý zakladatel a generální ředitel.

Soupeři zamítl companyâ € ™ s zbožnost jako hra pro publicitu. Oni také tvrdí, že firma dělá to obzvlášť těžké pro uživatele zrušit jeho +49,95dolar-měsíc-servis, a že má historii automatické generování zpráv, které se zdají být koketní â € œwinksâ € od jiných uživatelů.

â € œTrue je kontroverzní dítě v seznamování přes internet průmysl. Jsou nenáviděl každý, â € řekl Joe Tracy, vydavatel Online Dating Magazine, web na průmysl.

Pan Vest, veterán vietnamské s přízvukem Texas, kartáče z kritiky. â € œIf byla soutěž popularity mezi celou populaci Spojených států, já Zcela jistě by vyjít na samém dně, že â € řekl. â € œBut jste nezastaví mě volá mě names.â €

Pravda připojil přeplněné online dating scénu v roce 2004. Se odliší od balení nabídly řadu osobnosti a sexuality průzkumy. Je také najal údaje makléř ChoicePoint provádět ověření na zákazníky, aby se zajistilo, že žádný záznam v trestním rejstříku a nebyli manželé.

Společnost se pak pokusil se zákony schválené v několika státech, které by vyžadovaly další weby provést ověření nebo sdělit, že tomu tak není.

Společnostem jako Yahoo, Google a IAC / InterActiveCorp, která vlastní Match.com, agitoval proti návrhu až NetCoalition, zabývajících se touto skupinou. Markham Erickson, groupâ € ™ s výkonným ředitelem, řekl vnitřní kontroly byly neúčinné, částečně proto, že zločinci mohou snadno obejít tím, že je nepravdivé údaje. â € œTheir počáteční štěků zní skvěle, ale jakmile se dostanete v minulosti, že si uvědomíte, ita € ™ s naprosto nesplnitelný, â € řekl.

Pravda, jen nepatrný politický úspěch tak daleko, ale je doprovodný účty, že zákonodárci jsou s ohledem na Floridě, v Texasu a Michigan.

Pan Vest využil politické taktiky dříve. Jeho první firma, finanční firma HD Vest, pomohl složit legislativy téměř ve všech 50 státech, které nemá potvrzené veřejné účetní získat provize z prodeje cenných papírů. Kritici, kteří krok by řekl, že vliv finanční poradenství účetních â € "a těžit HD Vest, který nabízí daňové a investiční poradenství â €" byli přemoženi.

Pan Vest prodal svou společnost Wells Fargo za 128 milionů amerických dolarů v roce 2001, pak se přiklonil k on-line dating trhu, s cílem obnovit vyznávají rodinné hodnoty. â € OEI se podíval na rozvodovost a řekl: â € ~ Thatâ € ™ sa spoustu nesmyslů. Můžu s tím něco udělat, â € ™ â € řekl. On sám prošel, co označil za bolestný rozvod v roce 1991 a znovu oženil.

True.com rostly příliš rychle, v prvním roce a pustil se do finančních potíží. Na konci roku 2004, pan Vest, jeho hlavní investor, propuštěno 90 zaměstnanců, více než polovinu svých zaměstnanců.

Brzy poté, True stal se více agresivní, a sex-themed, ve své reklamě. Zatímco stránky nadále hřiště se jako bezpečný způsob, jak data, jeho reklamy se nyní představoval smyslné ženy a slogany jako â € œCome a brát je zároveň theyâ € ™ re hot.â €

Novější True.com videoreklamy zobrazují modely ve spodním prádle, prosil lidi, aby True navštívit a seznámit se s nimi žít přes webové kamery.

Podle Nielsen Monitor-Plus, True.com strávil 52,2 milionů amerických dolarů v průběhu prvních 11 měsíců loňského roku na webové reklamy, více než dvojnásobek jeho soupeři strávil online. (EHarmony, která provozuje televizní reklamy, je offline vůdce s 110,1 milionu dolarů ve výdajích.)

Pan Vest řekl companyâ € ™ s reklamním rozpočtem i nadále rozšiřovat. Řekl, že firma je zisková a má 16 milionů členů, ale odmítl říci, kolik z nich skutečně platí firma, a kolik použití omezené služby zdarma nebo již navštívíte web.

Match.com a Yahoo odmítla diskutovat True.com. Ale David Evans, který píše Online Dating zasvěcených (onlinedatingpost.com) blog o odvětví, řekl, že soutěž byla naštvaná pravda, protože jeho reklamní vybombardovat, jehož součástí textové reklamy vázané na datování-související hledaná slova vedou k náklady na reklamu při poškození industryâ € ™ s pověstí.

â € œThey usilovně snažili překonat stigma na poskytování těchto služeb, â € pan Evans řekl. â € œAnd Pravda přijde, chytne vedení v zobrazení stránek a řídí se náklady na datování klíčových slov na vyhledávačích pro každého else.â €

Reklamní kampaň přinesla i některé namáhavé námitky. MySpace uživatelé začali čtyř skupin na místě žádat, aby odmítnout True.com reklamy. Pan Vest popírá, že jeho inzeráty jsou vykořisťování nebo semipornographic. â € œWe jsou velmi dobře vědomi naši pověst, â € řekl. â € œPornography přináší úchyláci, a my nechceme, převrací na našich stránkách. Na druhou stranu, můžete stát ode mne tučným písmem uvedeno, že pravda je ve prospěch sex.â €

Ad-kobercové bombardování pracoval v jednom směru: v loňském roce, True vyskočila na vrchol několika seznamů nejnavštěvovanějších Osobní stránky. Podle comScore Media Metrix, True.comâ € ™ s 3,8 mil. návštěvníků v únoru mírně řečeno za Yahoo Seznámení a Match.com, ale před staršími soupeři, jako eHarmony a Spark Networks, která vlastní JDate.com a jiná místa.

Nicméně, pravda stále výrazně stezky ty hráče ve více důležitých kategoriích, jako je čas strávený na webu. To naznačuje, že mnozí uživatelé jsou buď registraci do placené členství nebo jsou rychle klesá služby, jakmile to.

Nebo alespoň snaží pádu na zem. Na mnoha fórech webu, on-line daters mají společné hororové příběhy z pokusu o zrušení jejich True.com účtů. Pravda vyžaduje, aby členové telefonní společnost zrušit, ale zdá se, jít další krok někdy nedaří ctít tyto žádosti.

Preston Roder, 54-rok-starý alkoholickými nápoji manažer Mundelein, Illinois, řekl, že se snažil přestat True.com loni v září poté, co nebyla účastna celoroční členství, ale je stále hit s řadou poplatků v příštích čtyřech měsících.

â € œTrue je velká společnost, ale úplně jedno, méně při pokusu zrušit, â € řekl pan Roder. â € œThey dostal své peníze tak, aby se s pomocí you.â €

Pan Vest řekl, že společnost nedávno přehodnotila své politiky v oblasti zrušení. â € œWe nejsou tak dobré, jak jsem chtěl být. Máme stále probíhající projekt na zlepšení, â € řekl.

Site byl také kritizován pro generování náhodných œwinksâ € â € â € "průmyslu termín pro psaní zpráv a zájmu ze strany ostatních členů. Dan Consiglio, 49-rok-starý inženýr z Vancouver, Washington, řekl, že obdržel desítky mrká z žen po přihlášení na True, a reagoval na mnohé z nich. Dostal jen jedna odpověď, od ženy, která laskavě informoval ho, že ona není, ve skutečnosti, mrkla na něj.

Pan Vest uznal, že služba zasílá umělé mrknutí, ale řekl, že uživatelé mají možnost je zakázat a že slouží důležitý účel. â € œWe snaží přimět lidi, kteří jinak mohou být velmi samotářský a plachý, aby vzájemná setkání a zamilovat a mít děti, â € řekl. â € œWe se jen snaží dělat svou práci jako matchmaker.â €