sobota 5. června 2010

Jak seznamek Novinka odeznívají, Offline Seznamka stává výnosné a Popular


Marketdata Podniky Inc, vedoucí výzkumu trhu firma, vydala nové 232-stránka s názvem Zpráva: US Seznamka na trhu služeb. Studie prezentuje in-hloubkové zprávy o stavu a analýz nezávislých matchmakers, datování webové stránky, řetězy a franšízy, radio datelines, tisk osobní reklamy, a singlů publikace. Studie odhaduje průmysl příjmy, trendy a profily závodník 1991 - 2008 se předpokládalo.

Existují devadesát milionů singlů v Americe, a online OSOBNÍ weby jako Match.com, Yahoo! Seznámení a eHarmony přinesly dohazování do hlavního proudu od roku 2001. Nicméně, jsme nyní svědky v první vlně rozvodů osob, které našly své soulmates online a spotřebitelé nejsou spokojeni s přesností online profilů. Státu, zákonodárci nejsou spokojeni ani. Tam jsou navržena účty nebo probíhá v IL, TX, FL a VA, požadovat seznamovací služby uvést, zda provádění prověrek. To se stalo kontroverzní bitvu. Novinkou online datování nosí off a růst tržeb na 850 + webové stránky provoz zpomalil drasticky pouze 4,5 procenta v loňském roce, versus 47 procent v roce 2003.

"Zavedení nebo seznamovací služby na trhu se zvyšuje pouze o 3,7 procenta ročně, v USA, ale ne všechny segmenty trhu daří stejně dobře. Průmysl je v podstatě samostatně-regulované. To se ukázalo v globální podnikání, odbočení mimo Spojené státy. Spojené státy jsou stále největším trhem, ale je to nasycených a nevyužitý potenciál se zdá být Evropy, stejně jako etnické a hobby-na mezery na trhu. ", podle výzkumu ředitele Marketdata, John LaRosa.

(Zdroj - Marketdata Podniky Inc tisková zpráva na PRWEB.Com

Kaspersky Internet Security 6.0

9 se�ales secretas que su cuerpo env�a a los hombres de idiomas