čtvrtek 11. srpna 2011

Looking For Love? Mít otevřenou mysl


Po jejím rozvodu před pěti lety, Lisa hák vstoupil znovu datování světě a nevěděla, co ona najde.

Jako jeden pracující matky, hák řekla, že neměli čas pro bary a kluby singlů. A tak se soustředila své úsilí na renomovaných on-line singlů stránky.

"Nebudu říkat, že to nebylo strašidelné v první," řekl Hook, 45, matka dvou Rochester, který pracuje v nakladatelství. "Všechno bylo tak jiné. Je to náročné se všemi novými médii. "

Christie Laabs, 26, z Sterling Heights, že její věková skupina má jiný problém.

"Když jdeme ven, lidé se spolu mluví v barech," říká Laabs, kdo dělá na volné noze produkční práci pro datování Comcast Video on Demand Seznamovací služba. "Není to jako v televizi, pokud někdo přijde a začne mluvit s vámi. Lidé mají tendenci prostě viset v jejich vlastní skupiny. "

Háček řekl To vše ji chce za jednoduché řešení.

"Bylo by skvělé, jen zámek oči a seznámit se s někým na Dairy Queen," řekla. "Ale vím, že se to nestane."

Má pravdu, řekl Shirley Bavonese, licencí manželství a rodinný terapeut, která se svým manželem, Joe, spoluzakládal a řídí vztah institutu v Royal Oak a Livonia. V době e-mailů a textů, mnoho singlů očekávat okamžité výsledky, ale to se nestane.

"Musíte dát nějakou práci do toho," řekl Bavonese a dodal, lidé často dát více času na výběru auta, než den.

"Pointa je, pokud je vaším cílem je celoživotní partner, to bude chvíli trvat, než zjistí, že osobě. Rychlá data si třídu, připojit se k Social Club, ale ... vžít se tam. "

S příchodem online dating, existuje více možností než kdy předtím, řekl Bavonese, která se setkala s jejím manželem 15 let přes singly reklamy. Přesto, hák řekl on-line datování může být "dvousečný meč" pro zaneprázdněné lidi.

"Zvyšuje roku bazénu tisíckrát," řekl Hook. "Na druhou stranu je konkurence rovněž zvýšil. Nebo můžete tlačítko on-line, a pak se setkají a chemii tam není. "

Bavonese navrhne Pokud potkáte někoho zajímavého, se rychle v režimu offline, takže můžete poznat osobně.

"Jakmile je to možné, přejít na telefonní hovor, pak se na setkání na veřejném místě," řekl Bavonese, mistr sociální pracovník, který také provozuje dvouhry dílny.

Další velkou chybou je příliš vybíravý, Bavonese řekl. Navrhuje dělat seznam toho, co hledáte v partnera, s vrcholem ve třech kvalitách, že celoživotní ty, které jsou absolutní.

"Vysoký, tmavovlasý a pohledný změní," řekla. "Co se nemění, je laskavý, soucitný a ochotný vyjednávat."

Bavonese řekl, než začnete bědovat nad nedostatkem kvalitní mužů a žen, přezkoumat, zda máte, co to znamená pro dlouhodobý vztah.

"Jediné, kreslit lidi, aby vás emocionálně zdravé jako ty," říká. "Musíte být plně spokojeni s osobou, a kdo jste, pokud budete hledat partnera pro doplnění vás."

To znamená, že je nejen OK být jeden, ale nutné, aby čas mezi vztahy.


pondělí 8. srpna 2011

Online Dating studie


Jsme všichni velmi citliví na to, co nás činí atraktivní, ne? Jako docela průměrný chlápek (nebo méně, než podle toho, koho se ptáte!) Vždycky jsem byl docela zvědavý na to, co atraktivní žena by mohlo být vidět, že by z ní chtěl být se mnou. Zvláště s tolika lepší oblečení, lepší tvar, lépe jednat kandidátů k dispozici. Myslím, že tam jsou všechny druhy ostnatých problémů tam, pokud mluvíte o mužské atraktivity v naší patriarchální společnosti s heteronormative zaujatost. Nicméně se mi podaří najít obdivovatelů tak nějak. Přesto nedávném článku o Jezebel.com se mi znovu zvážit, co mohou, ale nemusí být tím pravým. Tento článek používá ženské obrázky na populární on-line dating zrak vytvořit algoritmus, který koreluje úroveň krásy na úroveň zájmu ze strany mužů. A výsledky jsou trochu divné.

V podstatě to, co odhaluje článek je zajímavý trend v níž mají lidé neshodnou na tom, zda žena je přitažlivá či nikoli povede k větší zájem na tom ženy. V jistém smyslu je dostatečně atraktivní, aby si lidé vytvářejí jakési nevědomé shoda, že jste "velmi zajímavé", mohou být škodlivé pro vaše šance, že nemravné návrhy, řekli muži. Článek ukazuje použití této fotky dvou různých uživatelů (se svolením, samozřejmě) a jejich statistiky na dating site OkCupid.com. Ženy "A" je pro všechny záměry a účely, velmi zvláštní druh krásy. Má tmavé vlasy, výrazné ofiny úmyslně, jasně bledá kůže, která je zvýrazněna červeně lipstic ostře av živých barvách, tmavý make-up kolem očí a jasně bílá květina na uchu. Není nezajímavé, ale pravděpodobně najde velký počet lidi, pro které by se rozhodně nemělo být jejich typ. Ženy "B" je atraktivní také, ale ona nebyla velmi charakteristické rysy (alespoň ne v jejím obrázku). Má krásný obličej, ona se usmívá v vyfotit, co byl pravděpodobně slunečný den, a má blond vlasy stažené z obličeje. Stručně řečeno, většina lidí asi se na ni se shodují: Je to atraktivní. Konec příběhu.

Nyní, jak se ukazuje, jak tyto ženy mají stejné celkové hodnocení na OkCupid. Ale jak oni dostali jejich hodnocení bylo velmi odlišné. Ženy "B" měl velmi málo hlasů na "ošklivé", "OK" a "super-hot" kategorií (můj název pro úroveň 5 bodů OkCupid systému hodnocení) a měl spoustu hlasů ve "velmi atraktivní "Kategorie (4). Mezitím žena "A" měl něco, co bylo mnohem více, jako je rozdělení rozhodnutí. Dostala slušný počet hlasů pro "atraktivní", ale dostala nejvíce sazeb na obou stranách spektra. Ve skutečnosti, oni byli téměř stejně (s "Hot" hlasy hrany to). A přesto, žena B má třikrát tolik problémů jako žena A.

Zvědavý, ne?

No, článek jde do hloubky o tom, proč se tak mohlo stát. Jejich krize čísel a zjistí, že v podstatě ano: je poněkud individuální a vypadat dobře na to, co bych mohl zavolat, "vlastní cesty", je pravděpodobné, že si ženy více pozornosti, než se snaží usilovat o nějaký dohodnutý druh krásy, který bude urážet nikoho. Pokud se opravdu, tato hypotéza platí, než důsledky jsou ještě zajímavější. Stejně jako snad nejlepší volbou, když se snaží jít po muži, je záměrně Snažte se, prosím každého. Pokud máte obzvlášť polarizační prvek - zejména piercing, netradiční účes, tetování, pihy, velké uši, předkus, atd. - můžete být lepší zdůraznění, že zvláštní vlastnost, než skrývá. Alespoň tam, kde předehry k Romance týče.

My jen zklamání článek? To nejde do hlubšího věci. Stejně jako, zda to platí i pro osobnostní rysy nebo schopnosti nebo názory. Je to lepší (a tím myslím efektivněji sbírat pozornost), které mají být příjemné nebo být sebejistý? Je lepší být slušný, milý a spolehlivý? Nebo hrubý, hloupý, a nepředvídatelné? Do těchto prvků - a spojená s fyzickou krásou, výše - žádné nezbavíme, její účinky na silnici?

A pak, jaký to má vliv na způsob, jakým společnost pohledy žena? Jak se jiné ženy pohled na ni? Osobně, profesionálně? Jaké jsou psychologické důsledky,? Existuje typ osobnosti, která je pravděpodobné, že jedna cesta nebo jiný? Nebo je to čistě sociologické? Je to otázka toho, jak se společnost chová k ženám? A to, jak lidé prohlédnout?

A jak jsem se divil na začátku, co by možné důsledky bude pro muže? Existuje studie na díla, která se zaměřuje na mužské straně mince? A na stejného pohlaví datování lokalit?

Myslím, že to, co říkám, je, že jsem mohl opravdu nezajímá datování důsledky těchto zjištění. Je pravděpodobné, že co dělám špatně (nebo pravé!) Bude pokračovat v práci pro mě (nebo ne) a nic se nezmění. Ale jako celek, bylo by zajímavé vidět, jak to hraje v celé naší společnosti? V osobním i profesionálním prostředí. Prostřednictvím různých věkových skupin a kulturních skupin. Tam je tolik, že mohl být skutečně informativní zde svůj škoda, že se zastaví na adrese: zvýraznit vaše nejhorší vlastnost a budete mít větší štěstí dostat člověka.

Pak znovu, to je zajímavá věc říct ženu v naší společnosti. A ve velmi podivné a urážlivý způsob, jak může být jeho velký krok správným směrem.

Panebože, OK Cupid Blog. Víte, jak dlouho to trvalo, abych byl schopen podívat se na fotografii sebe sama a myslet, "Hey, to je roztomilý"? "Roztomilý", bylo to, že vysoký cíl po celou dobu svého dospívání, a dokonce i moje kvetoucí brzy 20? S. A pak jsem se tam dostal. Musím roztomilý! A teď mi říkáte, že to není dost dobré? OK Cupid, se snažíte, aby se nám všem neurotická šílenci?

Baví mě statistické analýzy, vzhledem k výběru vzorku, výpočet proměnných způsobem, který osvětluje nepředpokládané připojení. Ale Oy. Při použití čísel se snaží přilákat opačného pohlaví, můžete se ptát i na celkovou mysli f ***. Takže jsem měl najít nejvíce unikátní vlastnost - Možná, že můj dlouhý nos, nebo to, co považuji za moje tvář bytu - ty samé funkce jsem strávil roky najít perfektní úhel schovat ... a soustředit se na ně? A pak muži, kteří milují hladké plochy se bude o mě? Ah, ale počkejte. Vidím chybu s OK Cupid analýzy tady, a začíná se základní předpoklad.

V mé online dating zážitek, už jsem se dostal kontaktovali mnoho lidí. Jsem si jistý, mnoho žen. Jsem reagoval na velmi, velmi málo z nich. Mohou vybírat já, ale to neznamená, že jsem si vybral je zpátky. A co OK Amor je analýza tady je to, co dělá muže kontaktu se ženou. Může pracovat na druhou stranu, víš. Jistě ne všichni, ale řekl bych, že dobře 75% času, že jsem se na on-line den, jsem inicioval kontakt. Takže co se stane, když cíl chlap - ten, který chcete - ale to se nestane za jedno z mála, kdo má rád své unikátní funkce? Co když by se spíše reagovat na "roztomilý"? Neměl by být tak o blog s tím, jak člověk bude reagovat, když žena iniciuje kontakt?

Je-li jsem napsal chlap e-mail, jsem udělal docela dobře získat odpovědi se svými roztomilé fotky. A tak snad více lidí by kontaktujte mě, kdybych měl víc unikátní "ošklivý" (abych použil slovo blog) fotografie, ale chci je zpátky? Nebo bych radši chlapa mám vybrat? Ostatně, mělo by to být opravdu blogu s názvem "Matematika ženské krásy." Ani jedna pozornost je věnována tomu, co lidé mohou fotografie vypadat ve srovnání s tím, jak mnoho žen kontaktovat. Jsou fotografie mužů "roztomilé", nebo "unikátní"? Možná nikdy nebudeme vědět.

Takže číslo, drtit stranou, givens pro studium je to, že 1) Ženy se zajímají o to, co dělá muže kontaktovat, a ne s tím, co dělá člověk na ně reagovat, a 2) Nezáleží na tom, co člověk fotka vypadá podobně. Mé analýzy je tedy následující: Pro všechny Fancy matematika zde celá věc zní naprosto staromódní.