čtvrtek 12. května 2011

Online datování otočí kyselé, ale ne pomstít


Vážení Amy: Potkal jsem online známost před několika měsíci. Poté, co nakonec setkání, brzy jsem si uvědomil, že jsem ji nemiluje tak, jak jsem myslel, že jsem udělal. Během našeho vztahu, ona by chtěl mluvit na telefonu vzhůru šest krát denně, protože její historie vidí lidi, kteří zradil její důvěru.

To nakonec začala být fuška mluví s ní. Po asi dvou měsících jsem se dostal z tohoto vztahu, a cítila jsem volný nemají na "check in", nebo říci "miluji tě", když jsem to tak nemyslel.

Teď se mi belittles ve svém blogu mimo naši společní přátelé a neustále on-line chat s kamarády, spinning pravdu o tom, co se stalo. Ona říká, že jsem podváděl ji, což se nikdy nestalo. Ona mě obtěžovali s nadávkou,-plněné telefonické vzkazy a obrátil moji přátelé proti mně.

Jsem neřekl nic špatného o ní na mém blogu.

Mám se opětovat palbu a vysvětlit moji přátelé, co se opravdu stalo, nebo mám pokračovat nedělat nic a udržet zlatý dispozice? Ona nemůže jít dál a zaměřuje pozornost na sebe tím, že naše soukromé podnikatelské veřejnosti na svém blogu. Co mám dělat?

- Žít svůj život

Vážení Život: Nenechte se někoho jiného "materiál". Nenechte se svést k odvetným opatřením online - to by mohl být druh pozornosti se daří dál. Váš bývalý je obtěžování z vás by mohl být napadnutelný u soudu. Nevím o tom, že jste si ji na soud, ale měli byste ukládat nahrávky zpráv a blogu v případě, že se rozhodnete jít na policii, nebo stojí před soudcem Judy.

Značka opravdový přítel je ten, kdo bude věřit nejlepší, co můžete, i bez ohledu nepodložené zvěsti škodlivé jsou plovoucí v éteru.

Chcete-li své přátele, měli byste si říct (ne příspěvek na svém blogu):.. "Tato osoba pocity se zranil, a ona se zdá k šli z hlubokého konce Doufám, že to dočasné a ona může pohybovat na každou věc, říká v nepravdivá . "

A musím vám přednášku o on-line drtí, které se vyvíjejí do vztahů s naprosto neznámými lidmi, kteří se obracejí na bloggerů psycho-? Doufám, že ne.

מהו נדל"ן הכרויות?