neděle 8. května 2011

Zkušenosti s online datování?


Takže poté, co byl dumpingový velmi nedávno, moji přátelé navrhl já potřebuju nějaký pozitivní pozornost a něco vzít mé mysli z mého ex tak řekli vyzkoušet online dating site. Nejsem připraven na další vztah, ale rád poznávám nové lidi a bary jsou to moje věc. Dal jsem do profilu, není to dobré, ale má nějaké roztomilé obrázky a jsem uvedl v profilu, že jsem jen zájem mluvit, seznámení se s někým, atd. Zatím jsem měl nějaké e-mailové zprávy, že někteří kluci z - Já se zabránilo kluci se jakákoliv zmínka o nalezení jejich další ženu nebo kořistí. Jeden kluk jsem e-mailem je policista asi 45 minut od místa, kde bydlím. Dal jsem mu své číslo (předplacené mobilní telefon) a on mi texted a včera v noci mi volal. Pracuje půlnoci, ale včera byl jeho den volna.

Você Hot or Not?