čtvrtek 19. května 2011

Britney je opět těhotná


NEW YORK - Další dítě Spears je údajně na cestě â € "a to není Britney.

Jamie Lynn Spears, 16-rok-starý "Zoey 101" hvězda a sestra Britney, řekl OK! Časopis, že ona je těhotná a že otec je její přítel, Casey Aldridge.

"Byl to šok pro nás oba, tak nečekané," řekla. "Byl jsem v naprostém šoku a celkem, a tak byl on."

Spears je 12 týdnů po a zpočátku držel novinky pro sebe, když se dozvěděla o těhotenství z at-home test a následné návštěvě lékaře, řekla celebrity časopis, který stojí hity v New Yorku ve středu a ve zbytku země pátek.

Jaké poselství se chce poslat do jiných dospívající o předmanželský sex? "Určitě si nemyslím, že je to něco, co byste měli udělat, je lepší počkat," řekla magazínu. "Ale já nemůžu být rozhodování, protože je to místo jsem dal sám dovnitř"

Poté, co zjistila od lékaře, že je těhotná, řekla: "Vzal jsem si dva týdny na to jsem, kde jsem neřekl nikomu."

"Pouze jeden z mých přátel věděl, protože jsem potřeboval k práci, co bych udělal pro sebe, než jsem nikomu názor vliv na mé rozhodnutí. Pak jsem řekl, moje rodiče a moji přátelé. Bál jsem se, ale musel jsem udělat to, co je správné pro mě, "řekla.

Spears tu novinku, její matka, Lynne, těsně před díkůvzdání, časopis hlášeny.

"Ona byla velmi naštvaná, protože to nebylo to, co čekala na všechny," řekla Spearsová. "Týden po, ona měla čas se s tím vyrovnat a stala se velmi podporují."

Lynne Spears, už babička s mladými syny Britney, řekl magazínu: "Nevěřil jsem, že to proto, že Jamie Lynn je vždy tak svědomitý Nikdy pozdě pro její zákaz vycházení byl jsem v šoku myslím, to je moje 16-leté... -staré dítě. "

Řekla, že její dcera herečky, telegenický hrdinka její populární série Nickelodeon, zná Aldridge let a začal datovat ho na střední škole.

Ale v nedávném rozhovoru s The Associated Press, Spears řekla, že žádné stálého přítele. "Docela se mi jen udržet mé možnosti otevřené," řekla. "Mám spoustu přátel, které jsem vždycky viset ven s, partou přátel chlap." Odmítla mluvit o její starší sestra.

Spears mluvil AP krátce před díkůvzdání, den, řekla OK! sdělila její matka o těhotenství.

Jamie Lynn plánuje zvýšit dítě ve svém domovském státě Louisiana â € "" tak to může mít normální rodinný život. "

Nickelodeon vydal prohlášení: "Vážíme si Jamie Lynn rozhodnutí převzít odpovědnost v této citlivé a osobní situaci Víme, že to je velmi těžké době pro ni a její rodinu, a naší hlavní starostí teď je, Jamie Lynn blahobyt.."

Publicista pro síť však okamžitě reagovat na telefonu a e-mailové žádosti o další komentář.

"Zoey 101" je plánováno na závěr své třetí sezóně 4 lednu s cliffhanger epizody, ve kterém charakter Spears 'musí rozhodnout, zda opustit její fiktivní pobřeží Tichého oceánu akademie internátní školu v Kalifornii se připojit k jejím rodičům v Londýně.

Přehlídka je naplánováno pokračovat v únoru, a jeho výrobce, Dan Schneider, řekl na natáčení čtvrtého období již byla dokončena.