úterý 10. července 2012

Má Věk Látka?


Měl jsem rozhovor s přítelem během oběda, ve kterém jsme diskutovali otázku věku, je Cougar, a proč je to v pořádku, že puma není určena jako "Cougar" někdo v jeho dvaceti letech.

Zde je můj názor: Věk není podstatný, pokud to dělá.

Strávil jsem většinu svých pěti let jako Divorcee datování mladší muže. Moje první po rozvodu přítel v roce 2004 byl 11 let můj mladší. On dělal, nicméně, má dvě děti a byl také rozvedl. Mylně jsem předpokládal, že proto, že měl děti a byl procesem manželství a rozvod, měl emocionální zralost požadovaný být ve funkčním vztahu.

Netřeba dodávat, že on dělal ne. A upřímně řečeno, já ne. Jen proto, že někdo má stejné životní zkušenosti jako vy, neznamená to, že on / ona má splatnost, která obvykle vychází z nutnosti tyto zkušenosti - a to se může týkat jak se zachází sex a intimitu záležitosti příliš.

Poté, co jsem ze Junior, jsem testoval vody od roku několik mužů blíže k mému věku. Potkal jsem řadu lidí, kteří patřili k různým Manimal druhů (včetně několik druhů kvality Casual, pan Murse a ty, které jsem neměl doposud více než jednou a tak mohl jen dát do kategorie tzv. "Nadměrné Diskuse o Ex manželka a Custody řády ").

Během této doby jsem si uvědomil, že opět přes sdílení mnoho ze stejných životních zkušeností, tito muži nebyli hledají stejné věci jako já. Některé z nich byly stále zotavuje ze ztráty, jiné zažívaly svou svobodu, a jiní jen "nebyly zápas." A když nejste na stejné stránce, zadávání intimní vztah v po rozvodu fázi může věci komplikovat ještě více .

Datování je schopnost být vykonáván, protože umožňuje rozlišit své non-negotiables a libosti a nelibosti. To také vytvoří podmínky pro praktikování spojení s lidmi, bez ohledu na to, zda chcete mít je jako romantického partnera. Pokud jste byli z datování hry na chvíli kvůli rozvodu, je to v pohodě hrát pole trochu jako vy "praxe" z roku - ale nezapomeňte, že "datování" a "intimita" nejsou vzájemně zaměnitelné.

Pokračoval jsem přilákat mladé lidi do mého života, a to bylo během této doby, že jsem se rozhodl, kdo byl příliš mladý a kdo ne. Příliš mladý je ten, kdo nikdy neviděl epizodu "Šťastné dny" nebo "Carol Burnett Show." Příliš mladý je ten, kdo tráví většinu dne říkám, že je "opravdu zralý" nebo texty si v 11:30 hod. se ptát, "Kde jsi?"

Tito muži byli dokonale vhodné, když můj vztah cílem bylo doposud náhodně, když jsem se přijít na to, jak jsem mohl udržet svou nezávislost ve vztahu a určit, co jsem opravdu hledá v partnerovi.

Je to opravdu zábavné uvědomit si můžete přilákat mladé lidi a že jste to ve vás zůstat vzhůru kolem zavírací dobu, ale je důležité si uvědomit, že jeho hodnota je jen, že dobrý čas.

Jednou jsem se stal připraven být ve vztahu, a poznal, co je možné jednat, a co ne vyjednávat, věděl jsem, co jsem hledal byl komplexnější balíček. Věděl jsem, že jsem chtěla muže s emoční zralosti, někdo, kdo nechtěl mít děti vlastní, osoba, která byla na duchovní cestě, a někdo, kdo žil v Los Angeles. Já jsem teď ve vztahu s mužem, který se hodí návrh zákona v těchto prostorách a je o osm let mladší než já.

Samozřejmě jsou chvíle, kdy jsem zvědavý, jestli on bude přitahován ke mně, když moje crinkles obrátit na vrásky, nebo jestli to opravdu záleží, že jsem nechal příliš mnoho časový úsek mezi návštěvami kolorista. Většinou, nicméně, já jsem se soustředila a pocházejí z místa sebelásky, protože věděl, že Jem se zamiloval do mě. Vše o mně: dobré díly, části, které probíhají práce a žena, která "vypadá dobře, za 40-plus".

Což mě přivádí k nejdůležitější lekci ze všech: Místo soustředění se na číslo, zjistit vaše hodnoty, rozhodnout, co hledáte v partnera, a pak rozhodnout, zda osoba odpovídá vaše hodnoty, váš splatnost, a vaše představa partnera. To je mnohem důležitější než číslice na jejich řidičského průkazu.