neděle 16. října 2011

Řízení s otázkami


Jsem manažer prodeje pro velké finanční obchodní organizace. Jako takový, pravidelně chodím na obchodní konference, školení a semináře. Na jednom semináři konkrétní téma řízení prodeje přední s otázkami.

Poté, co den konference byl u konce, přítel a já jsme byli v hotelovém baru s několika koktejlech. Jak jsme se opírají z Floridy a konference v Chicagu v zimě, bylo zřejmé, že jsme byli mimo Towners.

Každopádně jsme si všiml velmi atraktivní, mladá žena sedí sám v baru od nás. Protože jsme již diskutovali denní seminář téma, řekl jsem příteli, že jsem věřil, že bych mohl použít stejný postup s ní setkat a získat její číslo. Tak jsme se vsadit na to.

Pak jsem přešel a řekl, promiňte, a představil se. Ona pak řekla ahoj. Řekl jsem jí, že vypadala, jako by se odsud a ona souhlasila. Řekl jsem: "Skvělé. Zeptám se tě, jaká je vaše oblíbené jídlo, pokud byste mohli mít něco, co chtěl?" Ona odpověděla trochu tázavě, "Lobster".

Řekl jsem: "Perfektní. Tady v Chicagu, co by bylo vaše oblíbené místo na humry, pokud byste mohl jít kamkoliv jste chtěli?" Ona řekla: "Miluji Lobster Diablo v hostinci krab krále."

"Opravdu? Takže, pokud jste vyhrál, já nevím, řekl rozhlasové soutěže rozdávat zdarma humra večeře v Krabí krále v pátek večer, byste pravděpodobně jít, ne?" Myslela si, pak řekl: "Ano, myslím, že ano." "I kdyby jste měli na večeři s jedním z dalších vítězů soutěže?" "Ano, myslím, že bude v pořádku," usmála se.

"I v případě, že jiné vítězem byl já?" Myslela si, že na chvíli jsem čekal, s lehkým úsměvem na ni odpověď. "Ne, nevadilo by mi" řekla stále ještě s úsměvem.

"Pak, v pátek večer v hospodě Krab Král se setkáme na večeři. Je půl deváté v pořádku?" "Ano." Usmála se: "To je v pořádku."

Pak jsme si vyměnili vizitky a řekl jsem jí, že by o ní v pátek den k tomu, abychom koordinovaně všechno. Pak řekl jí, že jsem se nemohl dočkat, jsem se otočil a šel zpátky do svého přítele na druhé straně baru.