středa 17. srpna 2011

Vaše emoční spouštěcí


Většina lidí, kteří začínají průběhu zdokonalování má nějaké citové spouště - často negativní.

Možná mají pocit, disrespected, zažili odmítnutí (y), bylo dumpingové, nebo obecně cítit osaměle nebo v depresi. Ale tam je to fáze, kdy se obrátí, že negativní emoce na inspiraci a řekl: "Tak už dost, je čas na změnu!"

Tato motivace obvykle trvá tak dlouho, jak emoční spoušť. Více často než ne, lidé začnou se na oheň, jíst zdravě, cvičit, hit knihy, chat, aby více žen, a tak dále. Pokaždé, když to dělají, mají pocit, že disk a čelit čelem.

Problém je, že když emocionální spouště začne ustupovat, začnou slack off.

Jejich strava začíná dovolit občasné McDonalds nebo nárazové pití zasedání. Jejich tělocvičně rutina se stává jednou za čas návštěvy a jsou zpět ve své Rut - dálkové ovládání a pivem v ruce.

To znamená, že do příště se cítí citovou spoušť, pak znovu spustit.

Klíčem k úspěchu je, aby to emocionální vyvolat nové a přemýšlet o to pravidelně. Zapište si to do detailů Pokud si chcete přečíst, a to každý den. Pokaždé, když se diskutuje, zda jít do posilovny nebo sedět a hrát Playstation, nebo pokaždé, když si objednat pizzu, vzpomeňte si, jak jste se cítil, když jste se, že rozhodnutí o zlepšení sebe a proč byste se měli vyvarovat těchto špatných návyků.

Osobně jsem udělal některé výjimečné fyzické i psychické zlepšení v posledních letech, a přiznám se, že mnoho mých emocionální spouštěče související s dívkami. Nicméně, jsem ve vztahu posledních 9 měsíců, a ačkoli to jsou skvělé mezi námi, já jsem skončil Začínám být trochu spokojený sám se sebou.

Byl jsem oddaný zdraví šílenec poslední 2 roky, a přesto v těch měsících jsem přestal pracovat se tolik a začal jíst jídlo lehkého jídla. Pak se před několika týdny můj přítel z nevinného poznámku o své "lásce kliky" a udeřil mě, jak moc jsem si dovolila jít! Cítil jsem se styděl za sebe a pocit, jako bych vyhodit let tvrdé práce.

Na odrazu jsem si uvědomil, že můj původní emoční spoušť odešel.

Být ve šťastném vztahu, jsem se nemusel získat nebo zapůsobit na ženy, nebo se vyhnout odmítnutí už. To, co jsem potřeboval, byl další emoční spoušť. A našel jsem v mém odporu k sobě, aby se stala tak líný a já jsem slíbil, že dostat se z toho.

Naštěstí jsem se přistihl v časných stádiích sebeuspokojení. Teď jsem zpátky na formě, zpracování tvrdé a zlepšuje se znovu. Tentokrát, aby ten pocit hanby na uzdě.

Stručně řečeno, nemusí ztrácet ze zřetele své emoční spoušť. Použijte jej, aby vám pomohl porazit sebeuspokojení a nadále zlepšovat!

Sex Toy Wyzwalacze Bomb Scare w Szwecji