Tam jsou téměř čtyři miliony lidí, jeden v New Yorku. Řada z nich nejsou tak originální, jak si myslí.
Nová data z webu naznačují, že nejen to, mnoho lidí plánu podobné termíny, ale stejně jako lumíci, ale také společně stěhují z jednoho tématu k druhému.
V březnu, skóre New Yorku rozhodla, že jejich první dny po tacos: rybí tacos, sušené kriket tacos, taco prohlídky v Brooklynu, a to i post-surfing tacos na Rockaway Beach v Queens.
Ale za měsíc je konec, tacos vyšel z módy, a fondue se stal jízdné výběru pro první rande. V střední-duben, dvouhra vzdal svůj sýr vidličky a objal bring-vaše-vlastní-pivo pochází místo. O několik týdnů později, výlety na humra válce byly v módě. V polovině-květen daters chlazený o humra rolích a jedli ústřice.
"Bylo to s taco data, která jsme poprvé začali všímat, že některé typy dat přišel ve vlnách," řekl Brian Schechter, zakladatel HowAboutWe.com, rodící se datování webové stránky, které začaly podporovat láska připojení na jaře. Pan Schechter vytvořena stránka s jeho nejlepším přítelem, protože školka, Aaron Schildkrout.
Podnikatelé, oba 31, jsou bývalí charter-učitelé, kteří praktikovali meditaci v Indii a učil na meditačních kurzů ve Spojených státech. Neměli v úmyslu sledovat počínání New Yorku, natož naznačují, že by mohla být kolektivní nevědomí datování. Oni prostě chtěl vytvořit nový druh datování místě, kde by členové mohli prokázat, kdo jsou, a ne s osobní eseje a nevhodné zprávy, ale tím, že navrhuje termíny, které začínají slovy: "Co my. ... "
Přesto od roku HowAboutWe přihlásí tisíce datuje se od některých 7.000 mladých Newyorčanů - průměrný věk na místě je 29 - to otevřela okno do datování ve městě a obrátil se pan Schildkrout a pan Schechter do havarijního antropology.
Na reportér přání, které probíral tisíce dat zjistit, kde dvouhry setkání. Bylo to sotva vědecké, ačkoli jejich 10000-datum velikost vzorku byla větší než ty, které používá v mnoha sociologických studií.
Zastrčené do slunné boxu v V baru ve West Village, pan Schechter odstrčil panini a rozevřel notebook, odhalující tabulku termínů navržených a přijatých stránek členové: "Jak se asi budeme věnovat swing třídy a ochutnávkou vín ? "," Co kdybychom urvat pivo a zahrát ping-pong na projížďku? "," Co kdybychom vyzkoušet Ninja New York, japonská restaurace s ninji pro číšníky v masném průmyslu okrese? "
"Můžete říct tolik o někom, na základě data, která navrhují," řekl pan Schildkrout.
Oba on a pan Schechter mají profily na HowAboutWe. Pan Schechter stránce říká, že vlastní obskurní znalosti o čakrách. Jeho nejnovější data návrhu? "Co jsme se naučit číst tarotových karet (po koupi soubor někde na Manhattanu) a praxe na 169 Bar?"
Skenování stránek databáze, poznamenal: "Tam jsou trendy a horké body".
Opravdu, COYE Cheshire, odborný asistent na Fakultě informačních na University of California, Berkeley, řekl cizinci bylo prokázáno, že tíhnou ke stejné věci ve stejné době jako preference jsou rozptýlené mezi skupinami ústní cestou či sociálních sítí. "Není divu, vidět tyto trendy Ebbing a teče," řekl.
Samuel D. Gosling, psycholog na University of Texas v Austinu, řekl, že kuchyně trendy mohlo dojít proto, že členy webu hodnota dělá poslední věc - až se stane velmi rozšířená. (Koneckonců, oni byli inovátoři místě sám.)
"Je možné, že si jen chcete udělat, pokud 1 procento jiní lidé dělají," řekl. "Vy nechcete nechat ujít tento trend, ale nechcete být za hranou. Tento druh rozhodnutí strategie by mělo za následek, že vzor. "
, Že obyvatelé New Yorku v seznamka by se upozornit na podobné aktivity lze vysvětlit zčásti sociologické princip známý jako homophily. "Je to názor, že podobní lidé mají tendenci hodnotu stejné věci jako ostatní lidé jako oni," řekl profesor Cheshire.
On a jeho kolegové studovali v Berkeley bezpočet online datování profily a poznamenal, že zatímco lidé myslí, že jejich vkus se liší, většinou každý profil říká, že stejně jako dobré jídlo, filmy a dlouhé procházky po pláži.
"Co je zajímavé je to tak, že se snažíme ukázat, že jsme zvláštní a jedinečné je, že jsme chtěli dělat věci stejně jako všichni ostatní," řekl profesor Cheshire se smíchem.
Navrhuje datum může být také forma sociálního zabezpečení. "Snažíte se signál, že jste někoho, kdo je na špici," řekl Eli Finkel J., profesor psychologie na Northwestern University.
Catherine Bartolomeo, 22, člen HowAboutWe který navrhl lov za nejlepší šálek kávy, nebo jít do Film Forum, přirovnal datum návrhy na reklamu.
"Pokuste se vylíčit svou osobnost v několika krátkých slov," řekla. "'Pojďme na nápoje!' - To je nuda. Nechcete být na rande s cihlou. "
Mike Chang, 31, technologický konzultant, který navrhl "bar olympiáda" data, v němž Skee-Ball je sport, řekl humor je rozhodující.
"Pokud někdo říká něco jako 'Pojďme projít na vysoké Line a hledat pro lidi s pěticípých hvězd,' si myslíte, že 'budu mít větší šanci užít si zábavu s touto osobou dělat tuto činnost, než ten, kdo jen říká, že' Pojďme chůze na vysoké Line. ' "
Často existuje více mužů než žen na datování lokalit. HowAboutWe má 60-40 žena-muž rozdělit a pan Schildkrout říkal, že on si myslel, "data holky 'jsou trochu konkrétnější a kreativní."
Alyssa Frazier, 26, který pracuje v marketingu a je členem webu, souhlasil. "Jeden chlap chce obnovit 'Ferris Bueller den pryč'," řekla, "ale určitě si holky přijít s další tvůrčí věci na práci." Ona navrhuje termín pro věci, ona by raději dělat sám, stejně jako účast potravin a víno párování třídy a stojí ve frontě u Shake Shack.
Po analýze tisíců dat, pan a pan Schildkrout Schechter identifikovat nejoblíbenější kategorií, včetně foodie, tance, her, make-věřit a vtipálek data.
"Make věří" data zahrnují věci jako "Co budeme předstírat, že je pár a podniknout cestu z francouzského kulinářského institutu jako 'budoucí studenti?' "" Vtipálek "kategorie obsahuje skvosty jako" Co jsme šli do volného zasedání manželského poradenství s knězem nevěděl nic jiného než každý další jména? "A" Co jsme šli do knihovny nebo knihkupectví a nechte poznámky uvnitř knihy? "
Tyto návrhy, pan Schechter řekl, slouží jako výzva k páření nepředvídatelný singlů. "Jedná se o, 'Jsem divný člověk, a pokud jste taky divný, mohli bychom si spolu.' "(Site členové uvedli, že šťastně pokus netradiční termín. Nejbizarnější představy, ale jsou chápány jako projevy drollness.)
Tam je "umělecké" Datum: navštěvovat keramiky třídy nebo spolupráci na chodníku kreslení křídou. A tam je "cool lov" datum, kdy struktura výlet je "pojďme najít nejlepší margarita."
Zřejmě datování trendy i vlnit kolem sezony stejně jako hlavní události New York, jako jsou koncerty.
HowAboutWe členové vyplňovat profily sestávající z fotografií a factoids pod položkami jako "Jedna věc, moje matka by chtěla, abyste věděli o mně", ale především vzájemně kolem data, která navrhují.
Na stránkách je zdarma, i když posílat neomezené množství zpráv na potenciální paramours tam je poplatek (nejlepší řešení je 48 dolarů za šest měsíců). Po vstupu, budete vyzváni k míru sérii datum nápadů, který pomáhá stránek algoritmus určení vaší zápasy. Další, můžete se zobrazí seznam členů a jejich datum návrhy. Pak můžete poslat zprávu nebo člen provádět vyhledávání. Například můžete vyhledávat pro ženy 25 - 35, kteří se chtějí zúčastnit Hester Street veletrhu. (K dispozici jsou tři.)
A pokud zasklení keramiky nebo vzestupně Empire State Building zní, jako kdybyste trávit nadměrné množství času s někým, koho možná nikdy neuvidím péče - to může být.
"Měl jsem nějaké katastrofě data," přiznal paní Bartolomeo.
Ale ona je neodradila. "Jsi pořád dělat něco, co chcete dělat," řekla. "I když to není někdo chcete udělat se."
Le insidie del luogo di lavoro Romance