neděle 23. května 2010

Seznamka a Vztah Tipy od "Superior Man" od Davida Deida část 1


Až uslyšíte o datování tipy na blížící se opačného pohlaví, některé vyzvednutí linky, tipy na to, aby rozhovor atd. n tento blog jsem byl s přístupem, který se vrací ke kořenům mužských a ženských psychologie pro rozvoj porozumění mezi muži a ženami . Můj předpoklad byl, že datování je lepší, když si navzájem rozumět. Kromě toho porozumění, rozvoj potřebné postoje a názory na skutečný úspěch v datování a vztahy, je také důležitým tématem tohoto blogu.

Man Superior David Deida přístupů postoje, přesvědčení a vnitřní psychologii mužů a žen vztahy v poetických způsobem plněné orgán (tj. rozhodně se zdá, že on ví, co heâ € ™ s mluví).

Někteří lidé se domnívají, David Deidaâ € ™ s knihami se â € ~ spiritualâ € ™ v přírodě. Moje chápání o knize â € ~ Superior Mana € ™ je, že vysvětluje vnitřní psychologií muže a ženy, a jak to ovlivňuje vztahy. Pokud rozvojové dobré vztahy a / nebo s nádherné zážitky z roku zároveň rozvíjet charakter je duchovní, pak jsem uznat, že definice. Je Spiritualita je vnímán jako â € ~ jiné worldlyâ € ™ než já nesouhlasím s tímto hodnocením.

Poprvé jsem si přečetl tuto knihu před několika lety, když jsem poprvé začal hledat do anatomie vztahů. Strávil jsem nějaký hodně času pozorováním datování a vztahy pomocí â € ~ Superior Mana € ™ pochopit, co jsem viděl. Jednoduché realita je: pohled v této knize vysvětluje hodně chování a problémů, které vznikají na rande, nebo ve vztahu.

Například jsem často vidět páry, u restaurace na den, kdy dívka nechá chlap vybrat jídlo. Někdy člověk dostane vztek, protože je čeká ji za rozhodující. On je čeká ji použít ji â € ~ mužský sideâ € ™. Avšak tím, že člověk, aby se rozhodnutí ona je umožnit mu, aby se rozhodující člověk, zatímco ona vyjadřuje svou ženskost. Tím, že očekávala dívku si vybrat, že je nutí ji, aby přístup k ní mužský â € ~ rozhodnutí makingâ € ™ část svého já. Nakonec příležitost k posílení intimity a vychutnat si vyjádření o mužské a ženské ve vztahu ke ztrátě. Pokud takový postoj i nadále, pak vztah bude pravděpodobně ztratí svůj romance v průběhu času.

Při datování, jako intimita zvyšuje, bude žena přirozeně chtějí muže, aby se na více a více rozhodování. Tento doesnâ € ™ t znamená, že když jste datování Strt převzít a být controlling. To umožní, aby dívku nepříjemné.

Stačí oznámení v případě, že dívka je nerozhodné, nebo říká â € ~ jste decideâ € ™ pak jít dopředu a učinit rozhodnutí. Převezměte kontrolu nad směrem data. Ona bude následovat dál a těšit se důkladně.