pondělí 1. srpna 2011

Proč Seznamka Pověry vlastně funguje


Diana Vilibert

Pokud jde o získání štěstí, mohu vždy spolehnout na jednu věc: já jsem připraven menší, tím je pravděpodobnější, že to bude stát. Vzpomínám si, dosažení tohoto závěr je osudové noci, když jsem se ocitl v mé koupelně, sundávám kalhoty (control-top, natch) a popadl holicí strojek a krém na holení, než vyvážení nohou na hranu dřezu a modlila se, sklenku vína Zrovna jsem dokončil by mě svrhnout. Můj den byl v obývacím pokoji, asi přemýšlel, co to sakra dělám tam.

To nebylo poprvé, kdy jsem se ocitl v pozici, že - dokonce jsem se dopustil holení nohou v restauraci koupelně mezi večeří a dezert. A jakmile jsem si začala všímat, vzor, ​​bez výjimky, pokaždé, když se nedaří oholit nohy před datem, tak bych si nějakou akci.

Zeptal jsem se moji přátelé, když mají také datum noční krásy a módy pověr, a zjistila jsem, že nejsem jediná (OK, byl jsem jediný, kdo holila nohy v restauraci uprostřed dne - to byla jen jednou, přísahám!). Jedna přítelkyně řekla, že na prvním rande, "Když jsem opravdu nervózní nosím" každodenní "šaty předstírat, že mi to jedno. I obvykle nosí své nejlepší šaty na druhý den. "Další přísahá neslučitelné ponožky. "Poprvé jsem se líbal, jsem na sobě neodpovídající ponožky. Byl jsem vyšilovat předtím ... opravdu nervózní, že jsem vypadal jako idiot (což je blbost, nemohl ani vidět)., ale od té doby je to už věc "

A není to jenom ženy - i když můj kluk přátele držet obecnější pověry. Jeden přísahá štěstí košili, zatímco jiné přiznává, že se vyhne oblečení, které není mu hodně štěstí v minulosti.

Nemohl jsem si nevšimnout, že mezi mé zarostlé nohy a můj přítel je "každodenní" oblečení, cílem je vyhnout se snaží příliš tvrdý. Koneckonců, kdo rád tráví čtyři hodiny vybírala perfektní outfit jen proto, aby datum v celkové krach? Cílem nízké a nebudete příliš zklamáni, můžete dokonce příjemně překvapeni. Ale zatím, mé kamarádů všichni drželi to jednoduché: uspět jednou na sobě určité vybavení nebo Kolín nad Rýnem, a aby na sobě. Jeden i nadále nosit jeho "štěstí" košile poté, co se v něm přepadení.

Takže co je to o těchto hloupé pověry a proč jsme přesvědčeni, neodpovídající ponožky nebo určité šaty co se nám štěstí - na rozdíl od naší zářivé osobnosti? Podle eHarmony, že má co do činění s nejistotou. "Když zažíváme něco, co se zdá být neovladatelné, jako je zamilovanost, snažíme se získat kontrolu," píše psycholog Bruce Hood. A můžeme si pomoci: "Náš mozek je kabelové hledat vzory v celém světě - zejména v době, kdy jsme jisti výsledky. A co by mohlo být nepředvídatelné, než na začátku víru vášnivý milostný vztah? "

A můžete také dát do - snaží se zbavit pověrčivé chování pouze dělá to ještě horší, píše Hood. "Mohli bychom říci, abychom se se vzpamatovali, ale v hloubi duše naše emocionální brain se na plné obrátky," a dodal, že "Ironií je, že v případě pokusu o zastavení se před pověrčivý (což se často nedá), pak budete cítit více úzkost, což vede k hledání větší kontrolu. "