čtvrtek 25. srpna 2011

Co jsem se dozvěděl o studené přístup


Po spuštění se na těchto stránkách, můžete si o všech možných technik a postojů, a máte rádi. Začnete chodit s pocitem zodpovědnosti. Víte tajemství, víte, jak se dostat ženy.

Ale studená přístupy jsou stále děsivé.

Když každý začíná, studená přístupy jsou nervy drásající - potíte, třást, narážejí na vaše slova. Jak byste měli dostat dívku, které se chovají jako tohle?

Čtěte dál a dozvíte se.

Za prvé, je třeba přijmout fakt, že nejste to bude skvěle, když začnete ven. Budete zkazit.

Ale odměna je sladká. Věřte mi, bude trapné a screwups ze své minulosti něco, co se ohlédnout s velkou hrdostí a dělají velké příběhy. Budete mít možnost ohlédnout se a smát se na sebe, a doufejme, že jste schopni smát se na sebe teď.

Pojďme mluvit o přístup, měli byste mít. Sečteno a podtrženo, měl by váš postoj je to lhostejnost. To je tak daleko, jak jen mohu jít a být univerzálně platné. Jsem docela bezstarostný, jsem žertovali a bavit se s ním. Ale bez ohledu na to, jaký styl máte, nebo jaké jsou vaše cíle jsou vztahy s dívkou, lhostejnost, je klíčové.

Zde je jeden velký: Když jsem začínal, nechtěl jsem, aby holka věděla, že jsem zvedl na ní, když jsem začal mluvit s ní. Myslím, že jsem se sám sebe klamat, aby si mysleli, že když jsem ji nechal vím, že jsem se snažil ji vyzvednout, tak bych ukázat příliš velký zájem a volný okraj. Nebo bych se nějak urazit ji a snaží se ji vyzvednout.

Tento postoj je větší problém, než je nervozita, a byl pravděpodobně největší, co mě drží zpátky. Dívky se chtěli zasáhnout. Ať už diss, nebo ne, jdou domů spokojeni, protože se cítí ocenil a sexy.

Takže když budete mluvit s dívkami, nesnažte se skrýt skutečnost, že vás láká k nim. Vědí, co se děje, ženy nejsou hloupí. Ukažte jim stačí být upřímný respekt. Kromě toho, kdo se skrýt svůj motiv. Jsi muž, muži jako ženy. Vy jako ona, takže se nemusíte stydět ukázat.

3-Druhé pravidlo: Nikdy jsem to, když jsem začínal. Chtěl jsem se zlepšit v tomto chladném přístupu věc a já jsem věděl, že jsem musel vystoupit a praxi to udělat. Takže nebylo nutné, abych se trik se do nastěhování

Zeptejte se sami sebe, proč se chcete s ní mluvit. Když najdete odpověď (ať už je to cvičení, k tanci, mluvit, aby se číslo, co to je), by měly být nic zastavit od nastěhování a připomínat si to, je to bude legrace.

Tato procedura se odehrává v mysli mnohem rychleji než 3 sekundy. Poté, co jste dělal tuto chvíli si nemyslím, že se - pokud vidíte dívku, kterou chcete mluvit, budete prostě instinktivně jít s ní promluvit.

Jak lze otevřít a co mám mluvit, když jsem si ji otevřít?

Pokud jde o její otevření jde, obvykle prostě jít s "Jak se máš?", "Hej" nebo "ahoj". Ale když jsem v dobré náladě, budu používat "Heeeeeey" žertem. Bavte se s ním.

Co se týče toho, co o tom mluvit, to je tvrdý oříšek. Nevím, co říct, protože jsem si opravdu vzpomenout, co jsem mluvit. To je dobrá věc.

Nechcete, aby chodili s plánem, co na to říct. Jen ať rozhovoru toku přirozeně. To byl pro mě těžký, ale po přišroubování dost najednou jsem zjistil, že jsem mohl convo s nikým na jakkoliv dlouhou dobu jsem chtěl. Klíčovým faktorem je však: Já jsem se naučit, jak držet convo při čtení článku. Naučil jsem se tím, že rozhovory.

Několik tipů: když jste s ní mluvit, zeptat se jí na sebe, zeptejte se jí, jestli se na to, co si ideální ženy do. Nechte ji ukázat, kdo to je. Měli byste mít přístup by měl být "já jsem o ni zájem?"

Ok, tady je něco, co se nechala ta holka vědět, že máte zájem o ni: oční kontakt. To je ještě důležitější než kino.

To je místo, kde budete moci dát jí najevo, že máte zájem. Dalo by se mluvit o čemkoliv - a očí určuje náladu. Když začnete mluvit s ní obecně chcete mít "Zajímá mě, já jsem poslouchal" Podívejte se do očí, bude stavět pohodlí a vztah.

Později v convo Poté, co jste postavil nějakou důvěru a vztah, a vy máte možnost ji prokázat, že to stojí za váš čas, začít se na ni s "Ty víš, co chci dělat" oči. Ty se nesnaží skrývat váš zájem pamatovat. Pokud věříte ve svou sexualitu, a vy jdete po tom, co chcete.

Kino pro ty, kteří nevědí, je efektní způsob, jak říct někdo dotýká. Kino bylo těžko použitelné pro mě první, ale jsem si na to a stal se přirozené. Nebudu vyzkoušet a naučit Kino prostřednictvím článku, to nemůže udělat. Jediný způsob, jak naučit, je to, dokud je to přirozené. Jeden tip můžu dát, i když není dávat pozor na to, co dělají vaše ruce, jen ať si své věci.

Dobře, tak jste se k ní přiblížil, mluvíte k ní, dobrý oční kontakt, kino, se zdá zajímavé. Jak se vám blízký?

Záleží na vašem cíli a situaci. Pokud chcete získat její číslo a pak si to. Nezáleží na tom, jak se zeptáte v této chvíli. Tím, teď chce, aby to na vás, takže není nutné vyžadovat. Ale nenechte se nestydí si o to jak. Pokud můžete zvládnout intenzivní očí Jsem si jistý, že jste nebudeš mít problémy dostat číslo.

No tady to máte. Po přečtení všem, doufám, že jsi vzdělanější na chladných přístupy. Ale já byla zaručena vaše nebudu mít dobré se na ně při čtení tohoto nebo jiného předmětu. Ale ozbrojené s touto informací a vedený svůj cíl, jak se lépe blíží, jste na dobré cestě vás.

Teď se tam a bavit se s ním.

Me gusta Me Fecha