čtvrtek 23. června 2011

Průměrný Seznamka


Od té doby, začali chodit před 8 lety jsem byl nejdelší jeden byl asi měsíc, až do současnosti. Rozhodla jsem se, že je více selektivní, které jsem se rozhodl být. Já si pro ně a ne oni vybírání mě. Byl jsem jediný téměř 2 měsíce a teď jsem si všiml, že je obrovský rozdíl mezi chlapy chci datum a lidi, kteří chtějí datum mně.

Lidi, kteří chci do dnešního dne se dobře vypadající, ve škole, úspěšné, se práce a auto. Bohužel jsou ty, které mě pryč a pokud se nám nakonec visí to jen v jejich bytě, my se nikam dostat, a oni nebudou utrácet žádné peníze na mě, večeři nebo tak něco. Mohl bych zkusit text nebo na ně volat, a jen stěží dostat odpověď, i když si jeden vůbec. Přesto se opravdu drží mou pozornost a já mám chuť se s nimi.

Kluci, kteří se chtějí k dnešnímu dni mi mírně zavalitý, dobře vypadající, má práci, možná má auto, možná ne, ale říkají mi, když říkají, že budou, ale mě se na pěkná místa, ale mě se film , večeře, dej mi komplimenty a opravdu se snaží vyhrát srdce. Jejich jediným nevýhody jsou skvěle vypadající, poplatky těžkého zločinu, extrémní nerdiness, vousy, který se podobá ochlupení a chci vstoupit do armády, uniknout realitě. Chtějí, aby se se mnou a se zaplní můj telefon s texty a žádosti o pověsit ven, ale já ani nechci být obtěžován jimi.

Nechci ani opravdu chcete kluka teď. Nebyl jsem jediný na 8 let a možná bych to zkusit, ale já si tam byl jen někdo, že bych mohl chtít a navíc by mě chceš.

Má někdo našel tento problém při pokusu o data?

Faji megosztottság az Online Dating?