neděle 24. dubna 2011

5 tipů pro setkání mužů na vlaky, letadla, autobusy a další


Meredith Turits

Co je to nejpodivnější místo, kam jsem kdy potkal chlápka? Potkal jsem muže v některých podivných místech, včetně metra, které jsem vám řekl, holky o uplynulém víkendu. Začal jsem dostat nějaké "Jak na zemi se vám podařilo vyzvednout chlap v takové těsné, trapné prostor?" Qs, a tak mě napadlo, že můj podíl na (velmi nevědecké), datování tipy s vámi.

Oční kontakt je # 1. Ale ne, jako, zírat. Začněte s mazaným, krátké málo pohledy na něj a pak se ohlédnout na to, co jste hledali v před. Jakmile si uvědomí, že jste při pohledu na něj pokaždé, budete moci posoudit, zda nebo ne on je záměrně chytat vaše oči taky.

Což mě přivádí k dalšímu bodu: Buď něco dělat (jiného než kontrola ho). Mít knihu podívat se z. Se zmást telefonu, nebo škrábat v notebooku. Tímto způsobem, když se podíváte nahoru, on ví, že to je úmyslné ... a bude to pomůže nevypadal jako zíral creepster.

Pokud si všimnete, že úmyslné oční kontakt se všemi systémy jít, úsměv. Zdá se, že jednoduchý, ale blikající drahoty trochu úsměv bude signál k němu, že flirtování není v hlavě (a on vám vrátí vzhled, abys věděl, že to není ve vašich, a to buď).

Ujistěte se, že jsi sám. Nic víc pryč-umístění na chlapa zjišťuje, jestli to bude fungovat až důvěru, aby s vámi mluvit, než si uvědomil, že to bude muset vzít riziko, před svými přáteli.

A můžete holky myslíte, že to je divný, ale zkontrolujte Cz je zmeškání přípoje palubě ve vašem městě. Pokud ani jeden z vás skončil říkat něco, ale nemůžete přestat myslet na své malé měny (jak jsem strávil mnoho kontemplativní robota sezení, le povzdech), proč ne dát mu rychle prostudovat? Vezmi si to z tohoto bloggera: Já jsem spojena s třemi, ano, tři chlapi takhle. Technologie, baby.

Datar em um mundo Facebook